Lack of money,
I suppose buy airtime for my phone but I kreen
It refers to the act of sending one on his/her way speedily.
Commot for dis place hanlele.
Now you feel say you get sense.
Guy you no get any sense at all.
1. Stimulate my appetite.
2. Entice me.
This food smell dey draw my throat.
Aunty epp me buy cortex as you dey come back.
Rickety bright yellow bus used for transportation in Lagos.
1. That man buy new molue.
2. Babe i wan use molue go work today.
Next time you do that tin again, we go dig am out.
Origin: Port Harcourt.
It refers to gin or a very strong alcohol drink like kai-kai
Wia i fit see sapele water buy?
Origin: Port Harcourt
It refers to Dreadlocks. It is also called Bob Marley.
Na only bad boys dey do dada for head?
It refers to being satisfied and contented.
1. I no wan chop again, i don belleful.
2. That food no go belleful me.
1. Recent arrival from abroad (especially UK or USA) into Nigeria
2. Nigerian nickname for an African American
You see that new akata wia she waka with yesterday.